Friday, June 26, 2009

Iman kena cucuk

hari ni dlm kul 9pg, aku, Iman dan mak ndak pergi ke klinik kesihatan kangar.hari ni Iman dah ditimbang beratnya:4kg, diambil panjangnya:56.5cm dan ukur lilitnya kepala n badannya.lepas tu, Iman juga dah kena cucuk utk bulan yg pertama.mujur dia nangis sikit jer.lega rasanya.fobi sikit aku bila mengenangkan pengalaman masa check perut kat poliklinik s.alam sebelum ni.hrp2 Iman still "cool" mcm baru2 lahir hari tu.aku plak diperiksa tekanan darah, timbang berat, ambil darah n check air kencing.hrp2 azam aku utk kembalikan berat badan seperti sbelum mengandung tercapai..esok, abi Iman dan adik aku Fizi akan sampai balik.yerlah tentu bz memandangkan knduri aqiqah Iman akan dibuat pada hari ahad nnt..aku doakan semoga Iman membesar menjadi anak yg soleh, baik, sihat dan cerdik..amin..

1 comment:

  1. Thanx mama syuhad. Be a nice n good mom. Ada masa jenguk2 blog aku n also my wife n my doter at http://cuteraisya.blogspot.com

    ReplyDelete